Bagi sesi Redah Kasi Hadiah yang terakhir kali ini, kejutan dibuat di Restoran Adam Lai, Seksyen 15, Shah Alam. Kerjasama penuh telah diberi oleh pemilik bersama restoran yang juga pelawak terkenal Ebby Yus.

Kejutan ini dirancang bersama suami pemenang, iaitu Puan Jamilawati Jamil di mana meraka mendapat baucar makan percuma di Restoran Adam Lai. Kekecohan berlaku apabila, pemenang diminta untuk membayar bil makanan yang berharga RM178 sedangkan dia telah menelefon pihak restoran terlebih dahulu untuk memastikan kesahihan baucar tersebut.

Kemudian datang pemilik restoran iaitu Ebby Yus menyelesaikan masalah. Apabila beliau melihat bil tersebut, beliau menyatakan bil tersebut salah dan membawa bil yang betul dimana bil tersebut adalah borang penyertaan pemenang untuk Peraduan Mega Bergaya Sakan Dengan Beg Tangan.

Jamilah terkejut dan tidak percaya akan kemenangannya memiliki beg tangan Michael Kors yang bernilai RM3,700 dan juga penglibatan suaminya dalam kejutan ini. Hadiah disampaikan oleh Pengurus Besar Komunikasi Jenama Karangkraf, Raja Shahfaizal bagi pihak majalah Nona dan Pesona Pengantin.

Rezeki tahun barukan. 'Best' nya. Tahniah buat Puan Jamilawati Jamil.

Post a Comment

 
Top